
چند روزی میشه ک با گروه زهرائیون آشنا شدم. ی برنامه تو حسینیه معلی اجرا کردن ک خیلی خوشم اومد. ینی چیزی ک باعث شد پیگیر این گروه بشم تلفظ خیلی قشنگ کلمه علی توی یکی از اشعارش بود ک خواننده خیلی زیبا ادا کرد و باعث شد ک ورد زبونم بشه و مدام اینو با خودم میگفتم. اخه خیلی غلیظ واژه علی رو گفت منکه خیلی رابطه با زبون عربی ندارم خوشم اومد.بعد از 2-3 روز با خودم گفتم ک برم اون کلیپ رو دانلود کنم، انجام دادم و بالای 10 بار دیدمش . همین امر باعث شد ک کلا کلیپایی ک ازین گروه توی اینترنت بود رو سرچ کنم و ...
ادامه مطلب