
از وقتی ک قالب وبم عوض شده توسط بلاگفای نامحترم... حالم از صفحم بهم میخوره. نمیدونم باید چیکار کنم اونو پیدا کم .... الان 4 روزی میشه که مهندس ب سفر خارج از کشور رفتن و همه کارا رو دوش منه. شماره تلفناشون رو روی خط دفتر دایورت کردن باید جواب سوالات اونا رو هم بدم. هر سوالی ک دارم باید تلگرام براشون بذارم و جوابا رو شاید فرداش بدست بیارم. خیلی خسته شدم . ساعت کاریم هم برای این مدت زیاد شده و اصلا وقت استراحت کافی ندارم. امروز سرم بیشتر شلوغ بود . کمرم درد گرفت از بس پشت میز بودم.جان ما بیا دیگه م...
ادامه مطلب