
خدایا چیزی تا کنکور ارشد نمونده و کلی کتاب و مبحث نخونده دارم. از اون مشکلتر اینه که شاغل باشی تمام ... خب سخته که خودمو هماهنگ کنم هر چند که میدونم اینا فقط توجیه ![]()
ولی با تمام قوا تلاش می کنم که ارشد رشته مورد علاقمو قبول شم .توکل به خدا
رویا......ما را در سایت رویا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116